Gårdagen

Förlåt att jag inte höll löftet om att blogga igårkväll, men det kom inget tillfälle till det. Jag och Claudia drog iaf ut och åt och mötte upp Golpar i Odenplan sedan drog vi till jakobsberg där vi mötte upp Gustav och Gustaf. Vi chillade lite, kollade på film och snackade. Sedan sov vi där, det var mycket trevligt.
Nu sitter jag och Claudia i hennes lägenhet och planerar dagen/kvällen. Får se vad vi hittar på, något skoj hoppas jag på. Skulle kanske vara med Simon och några fler men får se hur det blir med det, jag börjar trots allt bli sjuk igen "/.


Claudia och Golpar i väntan på tåget i Karlberg


Claudia och Golpar i väntan på tåget i Karlberg


Gustav, Gustaf, Golpar och Claudia i jakan


Gustav, Gustaf, Golpar och Claudia i jakan


Golpar och Gustaf

Puss

Kommentarer
Postat av: funderaren

hej simone!

är så kul att läsa din blogg, och nu har den ju blivit jättesnygg med nya designen! hoppas gymnasiet blir bra och att kärleken hittar dig snart! (om den inte redan gjort det!?) /puss vickan

2009-08-22 @ 13:37:06
Postat av: GolpStolp

Okej, för det första, är båda mina ögon lika stora i verkligheten! och för det andra,(haha), bra, där blev min "längd" offentlig ;P

2009-08-22 @ 15:45:21
Postat av: Anonym

Åh, verkligen älskar din blogg !!!! Du är min idol!!! XOXO Stalkergirl <3<3<

2009-08-22 @ 16:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0