Deprimerad eller vad?

Usch fick paniktankar idag. Det är så sjukt att jag inte går i samma klass och inte ens i samma skola som claudia,golpar, olivia och nellie längre, mina allra närmaste vänner som jag gått med i 7- 9 år i samma klass och träffat dom varje dag, i skolan efter skolan på träningarna och varje dag på helgerna! Så sjukt att träffa dom knappt tre gånger i veckan nu :(. Är så sjukt deprimerad över det. Alla äns vänner sen innan, man hinner inte träffa alla under bara en helg :S. Det har inget med om att jag inte trivs för det gör jag verkligen men allt nytt, jag klarar inte av det! Vill tillbaka till nian och sitta i klassrummet jag varit i i flera år och träffa ens klass som jag gått med sen 3an! Det kommer säkert bli bra men längtar tillbaka så sjukt mycket! Jag saknar liksom golpar och claudia efter en dag utan dom :O. Jag har aldrig varit ifrån dom en vecka under 7 år (någon gång när nån rest bort) och nu kommer jag typ bara träffa dom så sällan. USCH! Det är verkligen hemskt ! Jag vet inte hur ja ska klara mig !
Men jag trivs iaf väldigt bra i min nya klass och det känns som jag känt Julia och Matilda väldigt länge fast vi bara träffats i 4 dagar :O Galet !


Kommentarer
Postat av: ida

cool bild :)

2009-08-25 @ 21:37:54
URL: http://idaee.blogg.se/
Postat av: Julia

jaa helt sjukt ju :O<3

2009-08-25 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0