Dagens korkade

Jag och Moa även kallad ms mos skulle försöka oss på selecta automaterna med den nya sms funktionen. Vi fick lite brådis eftersom tåget skulle komma om 1 min. Ms mos 2 på mobilen funkar inte så jag skulle skicka sms till henne så hon sedan kunde vidarbefodra till automaterna, tåget kommer och vi börjar springa mot de då ms mos skriker vi kan hoppa på jag fick ditt sms! Jag börjar as garva och frågar henne hur hon då skulle kunna få sin chokladkaka från maskinen. Vi hade iaf sjukt roligt då och kändes oss en aning blåsta.


Vår älskevärda ms Mos


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älsk ja har ingen röst kvar så hur ska ja sjunga haha. miss u to, kan inte fatta att de gått ett år sen vi sågs helt sjukt fan :o

2010-05-07 @ 13:29:57
URL: http://aboutemsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0