-

igår var vi hos Martin och firade joel som fyllde 18 :) Riktigt roligt att jag varit med claudia hela helgen! Har saknat den bruden något enormt! Hon är ju för skön :P. Älskad av oss alla :)
Jaja iaf, jag är typ sjuk igen :( Mår inget vidare just nu, känns som jag ska svimma :S. Nej nu ska jag kolla film och vänta på att min pojkvän ska ringa, ligger här i sängen med nallen jag fick av honom på alla hjärtans dag. Han är för gullig! Har så himla dåligt samvete efterson jag inte köpte något till honom men trodde verkligen inte att jag skulle få något, menmen. Får ge honom något riktigt fint någon annan gång ist :D.

Puss

Har tyvärr ingen bild på denna data "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0