gamla tider

Sitter och snackar med Golpar på msn, det är helt galet, förut umgicks jag dagligen med både Golpar och Claudia i 7 år och nu träffas vi knappt längre (eller har inte träffat henne på tre veckor typ) men det känns som en evighet och de börjar bli hemskt när vi inte vet exakt allt som händer i varandras liv :S Det känns iaf skönt att snacka med henne (och Claudia) igen! Saknar dom något enormt. Men livet förändras och det betyder inte alltid något negativt och de hör till att sakna gamla tider vilket jag gör väldigt mycket samtidigt som de är skönt att ha brytit samma mönster som man haft sen 3an, med nya människor och ny miljö :). Vi tre har iaf bestämt att vi ska ha en tjejkväll snart med suchi, bio och mys. Det ser jag fram emot enormt! Jag älskar er tjejer, best friends livet ut, aight ? ;)



Vår vänskap är oförstörbar ! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0