Vandring med skolan

Shulululu. Har varit hemma ett tag nu men umgicks med mina nya kära vänner så kunde inte skriva ;). Vi har iaf gjort allt möjligt sjukt ! haha xD Det var galet roligt. Iaf, "skoldagen" var helt onödig. Vi gick runt en stund i Hellasgården och tittade på alla jätte intressanta skapleser ! XD dö trist! Men nu ska jag äta lite innan träningen skriver mer om ett tag :)

Puss


Putte (Andreas)


Andreas och jag, inte så värst snygg, menmen


Signe, Selin, Julia och William


Björn, lessen för att mackan tog slut


Olivia, Nebo, Josefin och Radyoan (vet inte hur han stavas)

Och sen bilder från mitt, Matildas och Julias flumm!



Matilda och jag


Julia, Matilda och jag


Julia och jag


HAHA


Så sjukt sexiga !


Kommentarer
Postat av: julia

HAHHAHAHHa så skjuuuuukt snygggaaaaaa xD <3

2009-09-02 @ 19:16:37
Postat av: Matilda

simoneeeeeeeeeeeeeeeeee fan vad hemskt asså ! tror jag måste slå dig lite i skolan imorron som straff! dock ägde juh videon så den borde du juh lägga upp ? hahah ;) <3

2009-09-02 @ 21:47:42
Postat av: Anonym

hahahahah ohnoooo inte videon :D<3

2009-09-02 @ 22:01:57
Postat av: simone

hahahahahhahaha, videon är galen XD !<3

2009-09-02 @ 22:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0