Förlåt ännu en gång!

Det har hänt väldigt mycket i mitt liv det senaste veckorna så har inte direkt prioriterat(stavning?) bloggen om man säger så! ;) Är iaf tillbaka nu.

Denna vecka har varit så skön! Igår var vi ute på lidingö och körde en massa sammarbetsövningar och idag har jag och Björn varit på friends utbildning eftersom vi blev utvalda till friends, så vi har lekt lekar och ätit pizza denna dag :) Har även lärt känna lite nytt trevligt folk! Ska snart ner på massage som mamma tyckte jag behövde så får väll se hur pigg jag är på träningen sen XD. Det ska iaf bli skönt och jag behöver verkligen lite omvårdnad! :)

Bilder från gårdagens roliga lekar :)






Syna med sin käre vän !






Olle och jag :)


Halva sp1b


Sp1b + sp1c

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du verkligen börja i bromma?

2009-09-24 @ 16:47:11
Postat av: Anonym

neeeeeeeeeeeeeeej!

2009-09-25 @ 17:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0