-



Du förstår inte din betydelse du haft för mig, sen jag lärde känna dig har jag verkligen älskat dig, du har haft en enorm plats i mitt liv. Allt började så himla bra,  du gjorde mig till världens lyckligaste person. Ingen hade nog sätt mig så glad innan. Du lyste verkligen upp min vardag. Du var speciell och du var den första som jag verkligen kunde vara mig själv med. Du fick mig att växa upp, att inse saker, att veta hur äkta kärlek kändes, du var verkligen en person jag såg upp till, som jag inte ens kunde tänka tanken utan. Alla gånger jag var med dig njöt jag verkligen och när jag inte var med dig längtade jag efter att få se ditt leende, höra din röst, känna din närhet. Du fick mig att känna trygghet och du fanns alltid. Jag längtar tillbaka till den tiden, du vet fortfarande hur betydelsefull du är men det är helt annorlunda nu, det är inte alls samma sak längre och jag vet att du inte vill ha det som det var förut heller. Men jag saknar det, och den tiden lärde mig väldigt mycket.

Låten får mig att tänka tillbaka ! <3


Denna låttext är skriven till dig, vet inte hur många tårar jag fält till den..

I´ve spent the last days thinking
misses you terribly, felt like drinking

I´m trying to forget you and leave you behind
I don´t want to look back, but you´re still on my mind
Our time together is ending here
And I must realize you won´t be near

I can´t deny that I love you
though it was a lie
I slowly forget how your voice sounds
but they say that time heals all wounds

I don´t want to love you but it´s hard to refrain
you were my everything but you left me in pain
You let me down, you let me fall
you didn´t love me at all

I can´t deny that I love you
though it was a lie
I slowly forget how your voice sounds
but they say that time heals all wounds

Life without you
It´s like a desert without sand
a beautiful arm without a hand
It´s like a sun without light
a day not followed by night

I can´t deny that I love you
though it was a lie
I slowly forget how your voice sounds
but they say that time heals all wounds

Hour went by, days went by
we didn´t met for a while
time split me, split me apart
it broke me, it broke my heart
I´ve asked me what I´ve done,
why he left and why he´s gone
I´ve tried to hold on, but I was so tough
I´ve tried be string, but I was never enough

// Simone


Kommentarer
Postat av: Lillen

Shit, blir lika berörd varje jävla gång jag hör/läser låten.. <3

2009-09-13 @ 21:08:45
Postat av: Louise

gud vad fint skrivet ! Låten verkar grym! :O

2009-09-14 @ 17:31:53
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0