Underbar dag!

Denna dag har faktiskt varit riktigt grym en så länge! Börja med sovmorgon, gick till skolan där två 3or frågade om mitt nr :P började smsa med dom och dom är riktigt trvliga, fick reda på att vi ska på samma skidsemester som dom i december till norge :D. Slutade skolan och åkte gemensamt med skolans snyggaste killar :) åkte in till centralen och mötte upp käre Gustav ! :) Toppen helt enkelt!


Moa, Julia, MAtilda och jag¨


Moa, Julia och sexiga jag


Moa, jag, julia och matilda


Selin, Moa, Julia, Matilda och jag




Sjukt härligt att sommarvädret inte helt försvunnit ! :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

fina bilder!!

2009-10-01 @ 21:35:51
URL: http://haanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0