Måndag

Skoldagen har varit helt okej. Lärde känna ännu fler människor idag och klassen känns mer som en klass nu :) Vi fick träffa fler lärare och vår SO lärare ville få oss att lära känna varandra mer så hon dela in oss kille, tjej och så skulle vi snacka hela lektionen. Jag hamna brevid klassens sötaste kille, wooho :P. haha iaf efter skolan drog de flesta tjejer i klassen till ett fik och där vi satt flera timmar typ XD, men mysigt var det! Just nu sitter jag hemma och chillar, eftersom jag fortfarande är lite sjuk så ska jag inte träna "/.

Puss


Kommentarer
Postat av: Liiaaah

Super fin blogg..

Fin bild oxå!



Vad tycker du om min?!

Kommentera gärna!



Kram

2009-08-24 @ 16:48:40
URL: http://puzziz.blogg.se/
Postat av: emma

vilken skola är det du går i?

2009-10-14 @ 17:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0